Noah’s nye T-skjorter!

Noah| For Dyrs Rettigheter er kommet ut med nye T-skjorter! Jeg har allerede en av T-skjortene deres, og liker den utrolig godt. Så jeg kunne godt tenke meg enda en.

Jeg har likt Noah i en lengre periode nå, men er ikke medlem. Men så snart jeg fyller 18, som bare er litt over en måned til, så blir jeg medlem!

Her er favoritten min. Jeg var veldig begeistret for “Nei til sirkus” t-skjorten deres også, men denne var bare pure awesomeness. Ikke bare er den grønn (jeg valgte å vise den i yndlingsfargen min, men den finnes også i rød, blå og hvit), men hippie-oksen er jo bare.. MHM! Utrolig kul. Det er en okse, er det ikke? Hm. Uansett skriker veganeren i meg etter denne. Jeg har ennå ikke fått meg en skikkelig kjøttprotest T-skjorte.

Designeren bak motivet er Dan Piraro, han er blandt annet kjent for tegneseriestripa Bizarro.

Skulle du være interessert i å kjøpe en T-skjorte, så finner du dem her.

To my english readers, sorry, I’m gonna have to skip this one to norwegians only. If you’re interested, I’ll give you a short translation.


Leave a Reply

